.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قائم مقام ربیعی منصوب شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی سیدابوالحسن فیروزآبادی را به عنوان قائم مقام خود در این وزارتخانه منصوب کرد.
علی ربیعی در حکمی سیدابوالحسن فیروزآبادی را به عنوان قائم مقام جدید خود در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد. قبل از فیروزآبادی، مجید دوستعلی از زمان شیخ الاسلامی در این وزارتخانه مسئولیت قائم مقامی وزارت کار را بر عهده داشته است.

فیروزآبادی در زمان فعالیت دولت دهم از مدیران رده بالای شرکت شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) بوده است. در حکم ربیعی برای فیروزآبادی آمده است: به موجب این حکم جنابعالی را که برخوردار از تخصص، تعهد و تجارب شایسته می باشید به عنوان قائم مقام وزیر منصوب می نمایم. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گستردگی و تنوع ماموریت ها و جایگاه فرابخشی و حاکمیتی خود نیازمند نیروهایی با توانمندی های بالا به منظور ایجاد فضای سالم، همراه با هم افزایی و بالابردن کارایی و بهره وری می باشد. امیدوارم جنابعالی با تقویت تعامل و هماهنگی در سطوح مختلف مدیریتی و کلیه سازمان ها و موسسات وابسته،‌ نقش موثری را ایفا نمایید. توفیق روزافزون جنابعالی را در سایه عنایات حضرت ولی عصر (ارواحناله الفدا) و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید از خداوند متعال خواستارم.

سوابق فیروزآبادی
سیدابوالحسن فیروزآبادی در سال ۱۳۴۰ در خانواده علم و فقاهت دیده به جهان گشود. پدر وی مرحوم آیت ا... فیروزآبادی از اعاظم حوزه علمیه قم و در خاندان ایشان تالیفات مهمی در موضوعات فقهی، اصولی و قرآنی وجود دارد. سید ابوالحسن فیروزآبادی دارای لیسانس و فوق لیسانس مهندسی برق (گرایش مخابرات) از دانشگاه علم و صنعت و دانشجوی دکتری مدیریت استراتژیک (در حال دفاع از پایان نامه) در دانشگاه عالی دفاع ملی است. وی همچنین دروس حوزوی شامل ادبیات عرب، اصول فقه، فقه تا سطح و نیز دروس فلسفه را نزد اساتید به نام حوزه تلمذ کرده است. وی همچنین به زبانهای عربی و انگلیسی تسلط کامل دارد.

همچنین تدریس دروس تخصصی مخابرات و مدیریت، تالیف مقالات متعدد تخصصی در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات، راهنمایی و مشاوره تعدادی پایا نامه های کارشناسی ارشد و دکتری در کارنامه فیروزآبادی وجود دارد. سیدابوالحسن فیروزآبادی در سال های ۱۳۵۹-۱۳۶۱ به فعالیت مطبوعاتی و روزنامه نگاری اشتغال داشته و از ایشان مقالات زیادی در حوزه های مختلف، فن آوری اطلاعات، نظام تامین اجتماعی و روابط بین الملل منتشر شده است. وی همچنین در طول دوران خدت خود عهده دار مشاغل و سمت های مختلفی در حوزه های اجرائی و علمی بوده است که برخی از آنها عبارتند از:

۱- مدیرعامل و نایب رئیس هلدینگ مدیریت صنایع نوین تامین (یکی از هلدینگ های ۹گانه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی- شستا)
۲- رئیس هیئت مدیره شرکت تامین تلکام (مجری پروژه اپراتور موبایل نسل سوم با نام تجاری رایتل)
۳- ریاست هیئت مدیره چندین شرکت بزرگ در زمینه صنایع الکترونیک و مخابرات
۴- عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران (نمایندگی سهام سازمان تامین اجتماعی)

نامبرده علاوه بر سمت های دولتی قبلی در حوزه های اجرائی دررده های مختلف از مدیریت تا معاونت وزارت اشتغال داشته و نامزد مطرح وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت یازدهم به شمار می رفت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.